فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان/ فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 90 هزارلیترسوخت قاچاق از یک مشک ماری در شهرستان "بندرعباس" طی عملیات منسجم و مشترک پلیس استان در انتظامی و دریابانی خبرداد.  
کد خبر: ۱۰۷۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ 23 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در یکی از سواحل شهرستان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل چند اکیپ با همکاری عوامل دریابانی به محل مورد نظر واقع در یک خور در حوزه پاسگاه جلابی اعزام که متهمان با مشاهده مأموران با رها کردن مشک های حامل سوخت و با استفاده از قایق های تندرو از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه مأموران در بازرسی از مشک ماری 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند، اظهار اشت: تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده دردستور کار پلیس استان قرار دارد.

این مقام انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده هاي نفتي يکي از اولويت هاي کاری و مأموريتی پليس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/_

برچسب ها: مشک ماری ، سوخت قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار